Budapest, 2012. Corvina Kiadó, 129 oldal, kiadói karton-kötésben, jó állapotban.
"Nem érezték szükségét annak sem, hogy összeházasodjanak, pedig ez már önmagában botránynak számított. Molnár a közeli legénylakásából járt át a színésznő Dunára néző lakosztályába. Mialatt az író világháborús haditudósítóként dolgozott, a primadonna csalta. A harctérről hazatérő riporterrel kaján barátai közölték is, hogy távollétében Zsazsa többekkel lefeküdt. Molnár válasza így hangzott: „Mindenkivel lefeküdt? De pénzért csak velem hált."
A háború után mindketten népszerűségük csúcsán álltak. Egy New York-i közös turnéjukról így számolt be a Színházi Élet: „Ok ketten állanak ma a magyar érdeklődés homlokterében, a siker csúcsán, a hírnév legmagasabb ormán. Nevük túlrepült már a régi boldog, teljes ország határán, s most a kis, szomorú ország dicsősége, mely távol túl a tengeren is hirdeti, hogy élünk, álmodunk, éneklünk. New York estéről-estére tapsol a Liliomnak, Molnár Ferenc budapesti játékának, s az amerikai szívek hazadobbantak, visszafájtak, mikor Kukoricza Jancsi, Petőfi hőse kibontotta a nemzetiszín pántlikát, és Fedák Sári a Tisza vízéről dalolt."
A 20-as évek elejére szerelmük kihűlt, mindketten érezték, hogy közeledik a szakítás. Molnár Ferenc ekkor habarodott bele egy fiatal, ambiciózus színinövendékbe, Darvas Lilibe. Zsazsa tudomásul vette az új szerelmet, de amikor kiderült, hogy az író és a húszéves Lili már a házasságukat tervezik, különös dolgot kért egykori kedvesétől. Megkérte a férfit, hogy vegye feleségül. Az ünnepelt díva nem akart elhagyott szeretőként szerepelni a lapokban. Molnárnak volt érzéke a magánélet dramaturgiájához is: igent mondott. Az esküvői készülődés heteiben ötfelvonásos színdarabot írt Égi és földi szerelem címmel - Darvas Lilinek. Fedák Sárival kötött házassága alkalmából sportzakóban jelent meg az anyakönyvvezető előtt, amiért az egyik tanúja megrótta. A válasz így hangzott: „Szmokingot csak premierre öltök".
Molnár azonnal összeköltözött Lilivel, de társasági eseményekre a feleségével járt. Zsazsa ült mellette Az üvegcipő bemutatóján, amelyben mindhármuk figurája megjelent a színpadon. Zsazsa megfelelője Adél, a korosodó, köztiszteletben álló, vagyonos panzió-tulajdonosnő, Lilié pedig Irma, az álmodozó, szertelen cselédlány. Saját magát Sipos Lajos, az idősödő „bútor-tervező rajzoló" képében formálta meg Molnár. Darvas Lili nagyot alakított a neki írt főszerepben, Fedák Sári a nézőtérről követte az ismerős történetet.
1926-ban végül elváltak, hogy Molnár elvehesse Darvas Lilit. A válóper éppúgy teljes médianyilvánosság előtt zajlott, mint az egész közös életük. Fedák nem kért pénzt a válás során, maga is jómódú volt. „Nekem csak azt az összeget fizesse ki, amit nálam megivott!" -mondta.
Több mint két évtizeddel később Fedák Sárit, mint a rendszer ellenségét, internálták. A rádió kurta híréből értesült Molnár New York-i haláláról. Sokáig gyászolta egykori szerelmét, akitől az esküvőjükkel vált külön."